15/11/2021

Underhåll av beställningsbearbetning 17 december 2021 till 2 januari 2022

IT-underhåll


Vi kommer att genomföra planerat underhåll av våra IT-system från den 17 december till den 2 januari.

Under denna period kommer våra system för beställningsbearbetning inte att vara tillgängliga och vi kommer inte att kunna bekräfta några beställningar eller tillhandahålla leveransdokumentation. Detta kommer att påverka alla kontaktmöjligheter och säljkanaler, inklusive e-post, telefon och Tridonic eShop, vilka även omfattas av underhållet. 
 
Vi tar fortfarande emot beställningar under denna period, men bekräftelserna för dessa kommer att bearbetas från och med den 3 januari 2022.
 
Vårt försäljningsteam finns på plats för att svara på alla dina frågor och hjälpa dig planera dina beställningar fram till den 17 december (det sista möjliga beställningsdatumet innan underhållet börjar).
 
Vi beklagar eventuella olägenheter under denna period och tackar för ditt stöd och samarbete under detta väsentliga underhåll.
 
Tridonics försäljningsteam